IndeksSzukajLatest imagesRejestracjaZaloguj

Share
 

 Regulamin

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Król Gry
Admin
Król Gry



Regulamin  Empty
PisanieTemat: Regulamin    Regulamin  EmptySob Mar 05, 2016 8:11 pm


Postanowienia Ogólne
1.1. Rejestracja na forum jest jednoznaczna z zapoznaniem się i zaakceptowaniem regulaminu. Nieprzeczytanie nie zwalnia z jego przestrzegania.
1.2. Na forum panują zasady netykiety.
1.3. Login musi być nazwiskiem i imieniem postaci. Powinien wyglądać tak: Nazwisko Imię - w przypadku dwuczłonowych imion koreańskich prosimy o zapisywanie ich łącznie, w taki sposób, że drugie będzie z małej litery. Wszelkie konta z nazwami typu kasia752 czy CuteGurlKawaii będą usuwane, chyba, że w ciągu 24 godzin od rejestracji wyślą administracji wiadomość z prośbą o zmianę nicku.
1.4. Ilość multikont jest nieograniczona, pod warunkiem, że wszystkie będą aktywne.
1.4.1 Do założenia szóstego konta i kolejnych potrzebna jest zgoda administracji.
1.4.2 W wypadku kont trainee, trzecie i każde kolejne założyć można tylko w momencie, gdy pozostałe dwa wyszły już z grupy juniorów.

1.5.Zabrania się kopiowania cudzej twórczości (kart postaci, itd.) oraz  tworzenia postaci wziętych żywcem z filmów, książek czy stanowiących dokładne odwzorowanie osób realnych.
1.6. Prosi się o nieukrywanie swojej obecności na forum, gdyż wprowadza to w błąd i zaburza obraz aktywnych użytkowników.

Posty
2.1. Przed rozpoczęciem gry fabularnej, konieczne jest założenie karty postaci - jest na to przeznaczony tydzień począwszy od dnia rejestracji, w przeciwnym wypadku konto zostanie usunięte. Jeżeli ktoś potrzebuje więcej czasu, zalecamy skontaktowanie się z administracją.
2.2 Zabrania się pisania w fabule postów w ogóle z nią nie związanych, używania emotikon i spamowania.
2.3. Na forum obowiązują zasady polskiej pisowni, więc prosi się, by posty były w miarę poprawne. W dobie słowników internetowych i tego typu pomocy nietrudno wyzbyć się z wiadomości błędów ortograficznych i tym podobnych, a ten niewielki wysiłek ułatwi życie reszcie użytkowników.
2.4. Posty winny się składać z co najmniej trzech pełnych linijek tekstu. Trzeba tu zauważyć, że im dłuższe posty, tym ciekawsza fabuła - a na zbyt krótkie wiadomości niełatwo się odpisuje.
2.5. Dozwolone jest pisanie w pierwszej lub trzeciej osobie. W trakcie gry nie można zmienić punktu widzenia.
2.6. Aby na forum nie doszło do żadnych nieporozumień, wypowiedzi postaci zaczynamy od myślników (można je dodatkowo pogrubić), a jej myśli piszemy kursywą, ewentualnie zaznaczamy cudzysłowem.
2.7. Pisanie scen erotycznych, z używkami czy też wulgaryzmów nie jest na fabule zabronione, lecz uprasza się o zachowanie umiaru i dobrego smaku. Pamiętajmy, iż na forum znajdują się również osoby niepełnoletnie.
2.8. Nie ma ograniczenia co do ilości prowadzonych fabuł, jeżeli jednak będą one nieaktywne zbyt długo, administracja zastrzega sobie prawo do zamknięcia danej rozgrywki.
2.9. Postacie nie są wszechwiedzące. Wiedzą tylko o tym, czego same dowiedziały się podczas gry.
2.10. Po zakończeniu sesji fabularnej w danym temacie w dolnej części posta należy umieścić zt, czyli z tematu. Może być ono grupowe, co także trzeba zaznaczyć.
2.11. Tematy fabularne, inne niż miejsca zamieszkania zakłada Król Gry - jeżeli ktoś jakiegoś potrzebuje wystarczy napisać do jednej z administratorek.

Avatar i podpis
3.1. Awatar musi przedstawiać waszą postać i być zdjęciem realistycznym.
3.2. Obraz nie powinien zawierać treści erotycznych.
3.3. Wszelkie istotne zmiany w wyglądzie waszej postaci muszą mieć również miejsce na fabule.
3.4. Zarezerwowany wygląd można bez żadnych konsekwencji zmienić jeden raz, jeżeli przedstawi się administracji odpowiedni powód. Kolejne zmiany mogą być efektem np. operacji plastycznych.
3.5. Regulaminowe wymiary awatara to 200px szerokości i 320px wysokości.
3.6. Podpisy nie mogą zawierać treści erotycznych, ani odnośników do nich.
3.7. Maksymalna szerokość podpisu to 500px, długość nie jest określona, jednak prosimy o zachowanie umiaru.
3.8. Awatary i podpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane bez ostrzeżenia.

Inne
4.1. Łamanie któregokolwiek punktu regulaminu karane będzie ostrzeżeniem. 3 ostrzeżenia = banicja na okres dwóch tygodni. Nagminne łamanie zasad skutkować będzie usunięciem wszystkich kont.
4.2. Konta nieaktywne fabularnie przez dwa tygodnie, będą przenoszone do grupy nieaktywnych, a co za tym idzie, ich wygląd się zwolni. Niezgłoszona nieobecność przez dwa miesiące będzie skutkowała usunięciem postaci z forum.
4.3 Postacie będą przenoszone do grupy nieaktywnych co weekend, dlatego możliwe jest, że ktoś wyląduje w tej grupie po np. upływie 10 dni.
4.4 Warunkiem opuszczenia grupy nieaktywnych nie jest tylko ponowne zalogowanie się na forum. Należy udzielić się fabularnie.
4.5. Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.
Powrót do góry Go down
 
Regulamin
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Regulamin
» Regulamin Grup

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Strefa organizacyjna :: Zasady-
Skocz do: